پرش به محتوا

اتوماسیون سطح 2

Media

سیگما تاریخچه موفقی دارد که داده‌ها را از سیستم کنترل به پایگاه داده‌های بزرگ مانند سرور SQL تبدیل کند. این کار به مشتری کمک می‌کند تا داده‌ها را مستقیماً از محیط فیلد دریافت کرده و برای نیازهای خود از جمله مدیریت لجستیک، مدیریت پروژه (PM)، برنامه‌ریزی، مدیریت تاریخچه و… استفاده نماید.

از سوی دیگر، سیگما قابلیت ارائه سیستم MES برای کارخانه‌های تولید را داراست.

**سیستم اجرای تولید (MES) سیگما**

سیستم‌های اجرای تولید (MES) پلی بین مدیریت و عملیات کارگاهی ایجاد می‌کنند. این سیستم‌ها اطلاعات به صورت لحظه‌ای را برای کنترل فرآیندهای تولید ارائه می‌دهند. سیستم‌های اجرای تولید اطلاعات را از فرآیند فروش/سفارش‌دهی جمع‌آوری می‌کنند، دستورات لازم را به اپراتورها و تجهیزات ارائه می‌دهند، و وضعیت تولید، مصرف مواد، کنترل کیفیت و داده‌های نگهداری را به مدیریت بازمی‌گردانند.

با این داده‌های لحظه‌ای، سیگما قادر به نظارت بر شرایط کارخانه و پاسخ سریع به منظور افزایش بهره‌وری، بهبود کیفیت محصول، استفاده بهینه از دستگاه‌ها و کاهش هزینه‌ها می‌باشد. این اطلاعات به تیم مدیریت این امکان را می‌دهد که حوزه‌های کسب‌وکار را مورد بررسی قرار دهند، نقاط قابل بهبود را شناسایی کرده و راه‌حل‌هایی برای حل هرگونه مشکل پیشنهاد دهند.

سیگما قادر به ارائه خدماتی جهت پشتیبانی از مشتریان در طول دوره عمر یک پروژه MES است. این خدمات ممکن است شامل کمک در شناسایی نیازهای شما، نگارش یک مشخصه نیاز کاربر (URS) یا پاسخ به ایستادهای نظارتی باشد که تیم سیگما قادر به ارائه آنها می‌باشد.