پرش به محتوا

اعلان و اطفاء حریق (F&G)

سیستم‌های آتش‌نشانی و گاز سیگما گستر آریا به منظور حفاظت از پرسنل و تجهیزات کارخانه در برابر شرایط خطرناک طراحی شده‌اند. با نظارت بر مناطقی که احتمال وقوع حریق یا ایجاد محیط قابل اشتعال وجود دارد، سیستم‌های آتش‌نشانی و گاز سیگما گستر آریا قادر به شناسایی رویدادهای خطرناک، هشدار دادن به پرسنل و آغاز اقدامات به موقع برای کاهش عواقب یک حادثه اساسی می‌باشند.

متصل به تعدادی از دتکتورها، سیستم‌های آتش‌نشانی و گاز SIGMA همچنین می‌توانند با سیستم خاموشی اضطراری (ESD) ارتباط برقرار کرده و در صورت وقوع یک حادثه خطرناک، خاموشی اتوماتیک کارخانه را آغاز نمایند.

سیستم‌های آتش‌نشانی و گاز SIGMA قادر به نظارت بر شرایط و جمع‌آوری داده‌ها می‌باشند؛ به عنوان مثال، دتکتور‌های شعله، گاز قابل اشتعال، گاز سمی، دود، دما، نرخ افزایش دما و ارائه امکان جمع‌آوری این داده‌ها را فراهم می‌کنند. سیگما تجربه‌ای در پیاده‌سازی سیستم‌های آتش‌نشانی و گاز با استفاده از نمودارهای علت و اثر مشتری دارد. همچنین، سیگما هر دو نوع پنل‌های آتش (معمولی و قابل آدرس دهی) را ارائه می‌دهد. همچنین سیستم‌های تشخیص گاز ما ممکن است بر اساس یک کارت کانال تک‌کاناله مدولار (سیستم Honeywell 57) یا پلتفرم plc SIL2/3 (هیما، سیمنس و جی‌آی) مبتنی باشند.

سیگما می‌تواند در پروژه‌ها اقلام زیر را ارائه دهد:

– سیستم تشخیص گاز بر اساس PLC (SIL2/SIL3)
– پنل آتش‌نشانی صنعتی (آدرس‌پذیر و معمولی) (PLC)
– سیستم مدولار تشخیص آتش و گاز
– دتکتورهای حرارت، دود و شعله
– دتکتور گاز قابل اشتعال، گاز سمی و هیدروژن
– سیگنالهای هشداری صوتی و بصری